• سه شنبه ١٤ آذر ١٤٠٢-٢٢:٠٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٠٦٣
اعتراض عضو شورای شهر به شیطنت برخی رسانه‌ها

صادقی: چه کسی گفته پولی در شهرداری گم شده است؟

رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران به شیطنت برخی رسانه ها در خصوص انتشار مطلبی در برخی رسانه‌ها مبنی بر گم شدن ۱۷ هزار میلیارد تومان از درآمدهای شهرداری تهران، گفت: من هرگز صحبتی از ناپدیدشدن و یا گم شدن پول نکرده‌ام و مطرح کردن چنین مباحثی بدفهمی یک موضوع کارشناسی و یا متأسفانه شیطنت رسانه‌ای است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، احمد صادقی، رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران در خصوص مطلبی که از قول وی منتشر شده؛ گفت: آنچه بنده در شورا عنوان کردم این بود که بر اساس گزارشات ۴۰ هزار میلیارد تومان درآمد کسب شده و از این میزان ۲۰ هزار میلیارد تومان در سامانه شفافیت به ثبت رسیده و شهرداری باید گزارش هزینه مابقی آن را نیز ارائه دهد و در سامانه به ثبت برساند.
وی افزود: بنابر اعلام معاون مالی این تفاوت اعداد در میزان ثبت در سامانه ناشی از پرداخت علی الحساب در پروژه‌های عمرانی و خرید تجهیزات است.
صادقی گفت: انتظار ما این است که سرعت انتشار اسناد مالی و گزارش‌های مالی در سامانه شفافیت و بازتاب آن در گزارش خزانه‌دار شورا شتاب بیشتری بگیرد.
رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران، تأکید کرد: چه کسی کلمه گم شدن پول را در شورا به کار برد؟ به هیچ عنوان مسئله گم شدن مطرح نشد و شیطنت رسانه‌ای صورت گرفته است.
 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: